Monday 9 June 2014

BENGKEL NUTRISI AT TIMES SQUARE

Assalamualaikum..w.b.t.
 hari ini bru sempat nak update blik blog..huhu..dah lama menyepi diri..mira nak kongsi ngan uoals tentang bengkel nutrisi..memng best n gempak bengkel nutrisi dekat hotel times square..ramai sid shaklee trun datang dengar info n ilmu dari pakar2 nutrisi iatu celine lim and wan siti zulaiha..banyak info n kebaikan tentang product shaklee..

baru mira tahu banyak perbezaan product shaklee dengan product kesihatan jenama lain..product shaklee di buat dari bahan2 semula jadi..shaklee memng menitikberat kadung and quality product yang di hasilkan..mesti uoals pn pernah kan memcuba suplement shaklee?rsa kan kelainan product shaklee dengan product kesihatan lain..

untuk menjadi sid ni kita kena banyak tahu sal info2 product baru lah kita boleh construction customer dengan betul untuk mengelak dari risiko2 yang tidak di ingini..jadi kan customer macam kawan..tanya dulu ape masalah n bru lah kita boleh guide dengan cara betul..

sape2 yang nak oder shaklee or nak cod mira boleh tolong..wassap/wechat mira..untuk area di serdang or sri kembangan n kuala lumpur di area klcc mira bleh cod..




"Feeling Healthy with Shaklee Nutrition" 
 UNTUK MENGETAHUI LABIH LANJUT SILA HUBUNGI SAYA:
 FB:Vitamin and Suplement
 WHATSSAP/SMS/CALL : 019-3850240
 EMAIL: mirah_adam91@yahoo.com.my 
 **Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit...

No comments:

Post a Comment